بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

خریدهای سن‌بالا در پرسپولیس| بحران ۳۰ سالگی!

  • کد خبر: ۱۱۱۶۲۲
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
خریدهای سن‌بالا در پرسپولیس| بحران ۳۰ سالگی!
بازیکنان جوان جایی در میان خرید‌ها و گزینه‌های پرسپولیس در بازار نقل‌و‌انتقالات ندارند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ پرسپولیس در روز‌های اخیر یکی از پرسروصداترین تیم‌های بازار نقل‌و‌انتقالات بوده است و به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان تهرانی اسبشان را برای قهرمانی در دوره بعدی لیگ برتر زین کرده‌اند. با‌این‌حال یکی از دغدغه‌های بزرگ هواداران، سن بالای ستاره‌هایی است که هر روز عکسشان با پیراهن سرخ منتشر می‌شود. ورودی‌های پرسپولیس نشان می‌دهد این تیم می‌تواند با بحران ناخواسته جدیدی به نام «سی‌سالگی» روبه‌رو شود تا سرخ‌پوشان پایتخت برای جایگزینی نفرات مد‌نظر یحیی گل‌محمدی چاره‌ای جز جذب بازیکنانی که امتحان خود را پس داده‌اند، نداشته باشند.

نگاه یکی از تیم‌های پر‌طرف‌دار فوتبال باشگاهی ایران به جذب بازیکنان پا‌به‌سن‌گذاشته در‌حالی رقم خورده است که فوتبال ایران بی‌شک با کمبود بازیکن مستعد در رده‌های پایه دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. ورودی اندک بازیکنان حرفه‌ای در سال‌های اخیر باعث شده است تا بازیکنان قدیمی همچنان در بورس نقل‌و‌انتقالاتی حضور داشته باشند.

علیرضا بیرانوند/ ۲۹‌سال

علیرضا بیرانوند پس از دو فصل حضور نه‌چندان‌موفق در فوتبال اروپا به پرسپولیس بازگشت تا در اوج پختگی بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند. بیرانوند قراردادی سه‌ساله با پرسپولیس امضا کرده است تا در سال منتهی به جام‌جهانی قطر بار دیگر بتواند مقابل چشمان هواداران فوتبال، خود را برای ایستادن در چهارچوب دروازه تیم ملی ایران به دراگان اسکوچیچ تحمیل کند.

بیرانوند در‌حالی به پرسپولیس بازگشته است که عملکرد او در ماه‌های گذشته باعث شد تا امیر عابدزاده به دروازه‌بان اول تیم ملی ایران تبدیل شود. همین موضوع انگیزه‌های بیرانوند را بیش‌از‌پیش کرده است؛ اما بدون‌شک هرگونه اشتباه از‌سوی این بازیکن، دیگر به‌عنوان یک گلر جوان مورد چشم‌پوشی کادر فنی و هواداران قرار نمی‌گیرد.

دانیال اسماعیلی‌فر/ ۳۰‌سال

دانیال اسماعیلی‌فر در سال‌های گذشته همواره یکی از گزینه‌های خرید جذاب برای استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شد. او که یک دهه از فوتبالش را در تیم‌های اصفهانی پشت‌سر گذاشت، انتظار داشت بتواند با سپاهان اصفهان به‌راحتی صاحب پیراهن تیم ملی ایران شود؛ اما فراز‌و‌نشیب‌های تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فصل گذشته باعث شد تا اسماعیلی‌فر نیز هر‌از‌چند‌گاهی در اردو‌های ملی‌پوشان حاضر شود. همین امر سبب شد تا اسماعیلی‌فر پس از پایان قرارداد با زردپوشان به تهران بیاید و مذاکره با پرسپولیس را نهایی کند. او در‌حالی پس از چهار فصل حضور در فهرست خرید پرسپولیس با این تیم قرارداد می‌بندد که در سی‌سالگی به سر می‌برد.

سروش رفیعی/ ۳۳‌سال

روز‌های ابتدایی نقل‌و‌انتقالات تابستانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با شایعه بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس همراه بوده است. هافبک بازی‌ساز سپاهان پس از جدایی ناگهانی در تابستان سال۱۳۹۸ از جمع بازیکنان پرسپولیس با نظر مثبت یحیی گل‌محمدی بار دیگر در جمع سرخ‌پوشان پایتخت قرار گرفت تا بتواند بار دیگر قلب پرسپولیس را برای راهبرد فنی فصل آینده در اختیار بگیرد. رفیعی که ماه چهارم از سی‌وسه‌سالگی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد، سودای قهرمانی دوباره با پرسپولیس را در سر می‌پروراند.

مرتضی پورعلی‌گنجی/ ۳۰ سال

مرتضی پور‌علی‌گنجی در سی‌سالگی به آرزوی دوران کودکی‌اش رسید. مدافع تیم ملی ایران در جام‌جهانی۲۰۱۸ پس از پشت‌سر‌گذاشتن مصدومیت‌های طولانی‌مدت، بار دیگر شرایط بازی‌کردن پیدا کرده است تا بعد از چند فصل لژیونر‌بودن، با پیراهن پرسپولیس به فوتبال ایران بازگردد.

سجاد شهباززاده/ ۳۳‌سال

سجاد شهباززاده همچون فصل گذشته در فهرست خرید پرسپولیس برای حضور در خط حمله قرار دارد. مهاجم متولد سال۱۳۶۸ که اصالتی اردبیلی دارد، به توافق اولیه با پرسپولیس رسیده است؛ اما بعید نیست صفر‌های بیشتر سایر باشگاه‌ها در رقم قراردادش، او را بار دیگر از پرسپولیس جدا کند. شهباززاده برای پیوستن به پرسپولیس فقط یک هفته دیگر فرصت دارد، چرا‌که درویش نمی‌خواهد برای مهاجم سی‌وسه‌ساله فوتبال ایران بیشتر از این‌ها صبر کند.

به فهرستی که آن را با هم مرور کردیم، ستاره‌های حاضر در این تیم را نیز اضافه کنید. امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری بدون‌شک در فصل آینده نیز با پرسپولیس به فوتبالشان ادامه می‌دهند تا این تیم نه‌تن‌ها با ورود‌های جدید بالای سی سال روبه‌رو باشد، بلکه قدیمی‌های پا‌به سن‌گذاشته را نیز در جایگاه محفوظ خود به‌همراه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->